Sardine

Sardina este un peste mic, avand o marime de cca. 15 cm in lungime. Ele au oase moi si pot fi consumate intregi. In timp ce noi in mod normal le mancam conserve, in zona Marii Mediterane sunt de asemenea servite la gratar sau afumate.

Datorita dimensiunilor mici si a dietei constand din plancton, sardinele nu acumuleaza metale grele.

Din punct de vedere nutritional contin:
- acizi grasi omega 3
- continutul de grasimi este in cea mai mare parte nesaturat
sardinele sunt bogate in vitamina D si vitamina B12
- sunt bogate in proteine ​​- o cutie de sardine contine aproape jumatate din valoarea zilnica de proteine
acestea au oase moi pline de calciu astfel incat puteti obtine o treime din valoarea necesara zilnic.
Ca si dezavantaj, sardinele conservate tind sa fie bogate in sodiu (20% din valoarea de zi cu zi) si in colesterol.
Un consum regulat de peste - de trei ori pe saptamana - previne si incetineste depunerea de grasimi pe peretii vaselor de sange, protejeaza organismul impotriva aparitiei bolilor cardiovasculare, cum ar fi infarctul de miocard, accidentul vascular cerebral, hipertensiunea arteriala sau tulburarile de ritm cardiac.

 

poza R     DANYELLE COOKING CONS SRL
Bucuresti - Romania
Telefon: 0721.825.819
Email: danyelle@danyelle.ro
---------------------------

Preluarea si reproducerea informatiilor publicate pe site-ul www.danyelle.ro se poate face doar cu acordul scris si cu respectarea legislatiei in vigoare.

    TRADE MARK DANYELLE COOKING

 4194948                HAWAII REGISTRATION