Cu ce trucuri isi inseala restaurantele clientii

Cu ce trucuri isi inseala restaurantele clientii

de Mediafax. Site-ul american a alcatuit o lista cu cele mai frecvente 10 tertipuri pe care restaurentele le folosesc ca isi asigure profitul, in speranta ca cititorii vor fi mai greu pacaliti pe viitor.

1. A doua cea mai ieftina sticla de vin are cel mai mare adaos comercial. De cele mai multe ori clientii vor sa cheltuie cat mai putini bani, fara sa dea impresia ca sunt zgarciti. Astfel, cei mai multi clienti aleg a doua cea mai ieftina sticla de vin, crezand ca intrunesc ambele conditii. Vestea proasta este ca restaurantele au dedus aceasta manevra, asa ca al doilea cel mai ieftin vin are cel mai mare adaos comercial, astfel ca restaurantul obtine cel mai mare profit. In caz ca vreti sa economisiti bani, alegeti cea mai ieftina sticla, fara sa tineti cont de impresia pe care o faceti ospatarului.

2. Timpul de asteptare este fictiv. Se intampla des ca un timp de asteptare de 15 minute sa se transforme in jumatate de ora, sau viceversa. Asta pentru ca persoanele care conduc clientii la mese inventeaza, pur si simplu, aceste durate si, de cele mai multe ori, perioada pe care o anunta este mai lunga decat cea reala. Aceasta tactica are doua avantaje: in primul rand, clientii vor fi recunoscatori atunci cand sunt condusi la mese mai repede decat se asteptau si in al doilea rand, un timp de asteptare lung ar putea sa determine consumatorii sa se mute la bar, unde vor consuma in plus fata de ceea ce isi propusesera, iar preturile sunt mai mari.

poza R     DANYELLE COOKING CONS SRL
Bucuresti - Romania
Telefon: 0721.825.819
Email:
---------------------------

Preluarea si reproducerea informatiilor publicate pe site-ul www.danyelle.ro se poate face doar cu acordul scris si cu respectarea legislatiei in vigoare.

    TRADE MARK DANYELLE COOKING

 4194948                HAWAII REGISTRATION

Consola de depanare Joomla!

Sesiune

Informații profil

Utilizare memorie

Interogări bază de date